level7
ForumRecensionerBloggarInfo
Jag har nu varit och inhandlat en Xbox 360 pro med 60 gb hårddisk.
När jag ser på memory fliken på systeminställningarna så står det typ 17 gb kapacitet. Är det någon inställning jag måste ändra på, eller har jag fått en fel hårddisk? Beställde den från discshop www.discshop.fi... (jag är från finland så därför är det discshop.fi) Kovalevy betyder hårddisk.

Benny_S M20:18
2008-11-02
Space
Stäng öppna inlägg
Space
2008-11-05
Jag har nu kontaktat discshop och skall skicka tillbaka konsolen/hårddisken, men hur tror ni det blir med alla saves jag har på den?
Inga svar på inlägget
Space
meee
2008-11-02
Du har sannolikt fått fel produkt, tror knappast att MS stoppat i fel hårddisk eller att det är en bugg som gör att fel siffra visas i systemet (antar att det står 20gb på kartongen?). Hör av dig till Discshop så fort som möjligt så löser det sig säkert utan problem.

Kvittot bevisar ju på svart och vitt vad det är du köpt. Och du ska kunna byta mot en ny konsol med korrekt specifikation.
Inga svar på inlägget
Space
2008-11-02
Här står det tydligt 60GB, de har troligtvis lagt med fel hårddisk eller har fel info på webbsidan. Men om de har fel information skulle väl jag kunna få endera en 60GB hårddisk eller pengar tillbaks. Men går det att kolla på något sätt i handboken som följer med eller?
837082::Level 7
Inga svar på inlägget
Space
Bild031
2008-11-02
Säker på att du inte köpte 20GB? Ja köpte en 60GB för inte så längesen och det stod ca 57,5GB eller nånting (då dem hade förinlagt massa demos och arcadespel)

Annars känns det ju som om du fått fel hårddisk/20GB versionen istället för 60..kolla va de står på orderbekräftelsen/leveransbekräftelsen
Inga svar på inlägget
uder