|
Inte jag som skrivit det här, jag skickar bara vidare budskapet :)
[quote]
Jag är grundare av den nordiska UT2004 skolan e-Factory som startades sommaren 2004. Under den här tiden har vi haft runt 100 st elever som har fått träning i UT2004 och dess community. Runt hälften av dem spelar nu i olika etablerade klaner.
Vi är i ett skede där många nyligen har hittat sig klaner, så vi behöver nya talanger att träna upp. Vi har olika uppgifter/träningar varje dag förutom Fredagar och Lördagar, dessa anses som heliga hos oss. På tisdagar tex annordnar vi en 1on1 turnering endast för e-Factory medlemmar, andra dagar blir det träningar med mig, då jag tar er på servern och visar tips och trix, vapenträning m.m
UT2004 är ett snabbt växande spel, det är till skillnad från tex CS lite snabbare och givetvis mycket snyggare grafik. Är ni intresserade så kan ni kontakta mig på #e-Factory på Quakenet (Viruz-Hist är miitt nick där) OBS: Skolan är gratis, vi kommer aldrig kräva dig på några pengar.
Dom få kraven vi har är som följer:
- Vi ser helst att du är 15 eller över (undantag kan göras)
- Du ska ha mikrofon samt teamspeak ochr ventrilo
- Du ska ha en legal version av Unreal Tournament 2004
- Du ska ha en bra inställning till dina kamrater samt alltid uppträda som sig bör
Har du inte UT2004? det billigaste stället jag hitta var här:
www.webhallen.com... <-- CD
www.webhallen.com... <-- DVD
Vill ni kanske testa spelet innan? då finns det ett demo att ladda ner:
www.fz.se...
[/quote]
Nosnos M32:17
|
2005-05-03
|