level7
ForumRecensionerBloggarInfo
www.tradition.se

Byt in fem Ps2, GC eller Xbox Spel, så får du köpa Gamecube för en krona!

Slim Solle M26:1032 Gamer
2003-10-15
Space
Stäng öppna inlägg
Space
member_male
2003-11-06
bytte in 5 ps2 spel mot GC för ett par dagar sen. har inte öppnat förpackingen än för att jag kanske ska sälja det till en kille i min klass.
Inga svar på inlägget
Space
2003-11-03
jag tog erbjudandet!!! Varför ha en massa skit spel ligga skräpande hemma som man redan har klarat 3 år sedan, nu sitter jag där men en ny skinande Gamecube utan spel...
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space
2003-11-01
Kan man byta in gamla spel mot helt nya (obegagnade)?
Inga svar på inlägget
Space
2003-11-01
Kalsabra erbjudande. Måste skynda mig att skaffa en kub innan erbjudandet läggs ner.
Inga svar på inlägget
Space
2003-10-25
Hmm gick inte och göra det över internet... Hmm men nu sticker jag och Josse till Malmö... Om det ena tradition skulle ha slut på Gamecube så finns det ju ett till... Skulle ni köpt Mario Party 4 och Super Smash Bros Melee till det eller säg vad ni skulle göra om ni fick välja spel eller tillbehör... Behöver man minneskort så broskande!? MvH
Svar på inlägget
Space Space
Space Space
Space
2003-10-25
Betyder det här att man kan gå in på t ex TV-SPELSBÖRSEN o köpa 5 spel som tillsammans blir 600-700 o sen byta in dom, då har man ju tjänat på det ändå. Om man nu inte har ett gäng crap-spel hemma som ligger i skräpar. Men det verkar ju som att det råder lite delade meningar om allt detta.
Svar på inlägget
Space Space
Space
2003-10-24
Bytte in fem PS2 spel mot Zelda-paketet. Fick dock lägga 400 i mellanskillnad men det va ju tack vare zelda. Sen ytterligare 200 för ett satans minneskort =(
Hur som helst, spelen jag bytte in var följande:
NHL 2002
NHL 2003
Timesplitters 2
NBA Street
Final Fantasy X
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
Space
2003-10-23
"Nu kan du köpa en GameCube för endast 989 kronor!! Det är också ett ypperligt tillfälle att byta in dina begagnade spel och köpa din GameCube mycket billigare! Byt in fem XBOX, Playstation 2 eller GameCubespel och köp din maskin för enastående 1 krona. Vi byter in nästan alla titlar på marknaden så hör med din butik för alla detaljer."

Vi byter in NÄSTAN alla titlar på marknaden.

Aj då, då är det kört med några av de värsta spelen direkt då. Irriterande för han i butiken jag pratade med sa alla spel
Inga svar på inlägget
Space
2003-10-21
JAg blir cp jag försöker att maila men de svarar ju inte... Man kan ju bara ringa till butikerna... Hmm jädrans skit osså men jag ska ringa affärerna tills jag får en som kan skicka det om nu jag måste byta in 10 spel så!!!
Inga svar på inlägget
Space
2003-10-20
Grym! Men om man inte har en Tradition butik i närheten. Hur gör man då? Kan man skicka in spelen eller?
Inga svar på inlägget
Space
2003-10-20
Jag var förbi och frågade idag. Fem PS2/Xbox-spel mot en Gamecube! Och ja, vilka spel som helst.
Svar på inlägget
Space Space
Space Space
Space Space Space
Space
2003-10-19
Det låter inte sant är det de!? Kan man typ byta in Onimusha och Crazy Taxi och sånna obotligt tråkiga spel!? Aja Mvh
Inga svar på inlägget
Space
jimmyjulp
2003-10-17
Men då är frågan; menar de att man byter in fem spel mot en kub, eller byter in dem mot andra spel och då kan köpa en kub för en krona?
Inga svar på inlägget
Space
2003-10-15
Oj? Vilka som spel som helst?
Inga svar på inlägget
uder