|
The Legend of Zelda: The Ocarina of time
MahdiM M22:4825 något
|
kom igen! ingen tråd om detta?!
enligt mig väldens bästa äventys spel. klassiker som ganondorf fighten och de två häxorna i desert temple sitter och gnager sig i mitt sinne. jag ska nog köpa en gammal N64 för det här och goldeneye. vad har ni gjort i detta spelet? vad gör det fantastiskt? har ni klarat det 100%? någon som har knaprat igenom det på gc? dela era åsikter och strategier såväl som frågor och upplevelser.
MahdiM M22:4825 något
|
2003-05-01
|
 |
 |
|
2011-06-24
|
|
|
Har spelat de första timmarna nu av Ocarina of Time 3D, det håller verkligen bra fortfarande. Känns helt plötsligt naturligt att spela med 3D-effekten på max så där har Nintendo äntligen hittat en bra balans. Och cirkelpaden är väldigt skön att spela med. Men på flyget på söndag får det antagligen bli 2D då man ibland även stillasittandes tappar fokus. Riktigt glad att det här fortfarande känns 10/10. Ska försöka dra ut på upplevelsen mer nu, enda gången jag spelade detta för 12-13 år sedan var jag helt uppslukad av att skynda mig att hjälpa Zelda. Så det känns som att jag får uppleva en del nya saker nu på andra genomspelningen. Jag brukar aldrig vilja ranka mina favoritspel i någon ordning (Ocarina of Time, Super Metroid, SMB3, FFVIII/IX, Shenmue I-II, Skies of Arcadia, MGS, MGS3, RE:Rebirth, RE4, RDR), men blir jag tvungen hamnar Ocarina of Time fortfarande högst upp.
|
|
|
 |
 |
|
2005-05-06
|
|
|
Jag har klarat spelet till typ 98%
Det är ett av dom absolut bästa Zelda spelen någonsin, dock tror jag det kommande spelet till GC kommer att vara en aning bättre. Men det återstår att se.
|
|
|
 |
 |
|
2004-06-05
|
|
|
Jag behöver hjälp, har fastnat. Det blinkar på Lost woods men vad ska jag göra? Var eller hur hittar man killen i lost woods som är försvunnen. man ska ge honom "medecinen" man fick i Kakariko willage.
|
|
|
 |
 |
|
2004-05-15
|
|
|
jag har hört att Mater time quest och orcarina of time hänger med GC nu, är det sant? (inte zelda packetet)
|
|
|
 |
 |
|
2004-01-20
|
|
Har ni sett killen som gör en tvådimensionell version utav Ocarina of Time? Han gillade den tvådimensionella grafiken bättre i A Link to the Past så han gör sin egen remake utav Ocarina of Time. Rätt läckert.
Hur som helst så är adressen till hans hemsida följande där mer information och bilder finns:
www.oot2d.com
|
|
|
 |
 |
|
2003-06-05
|
|
|
Spelar det på GC och tycker att det är stämningsfullt och roligt, synd bara att det ska vara så nedrans svårt.
|
|
|
 |
 |
|
2003-05-19
|
|
|
vilket spel! jag har spelat det hur mycket som hellst på n64 och nu när jag har gc så ska jag börja spela det där istället :)
|
|
|
 |
 |
|
2003-05-18
|
|
|
Jag tyckte aldrig att det var så kul. Jag kommer ihåg när jag fick låna det av min kompis. Jag körde det en stund sen tyckte jag helt enkelt att det inte hände mycket.
Hoppa runt lite slå på en sten så att en dörr öppnas och sen kom man till en stor boss som man skulle döda.
Jag vet inte om nästan hela spelet var så men av det jag spelade så var det ganska tråkigt.
|
|
|
 |
 |
|
2003-05-09
|
|
|
du sluta hålla på med katterna
|