level7
ForumRecensionerBloggarInfo
gastrikland_moi Vad längtar ni efter just nu? Er student? En kall öl? Semestern? Skolstarten? GTA Vice City?

erik M37:83359 Chefredaktör
2002-08-01
Space
Stäng öppna inlägg
Space
2011-05-06x96
12 februari 12:27
Brorsan och jag bestämde redan innan jag for att jag skulle hitta eget boende när jag kom hem. Nu blev det ju tidigare än planerat, så jag är på jakt efter en lägenhet. Ska bli skönt med ett helt eget kök där jag kan härja fritt.

Sen ser jag fram emot diverse spelningar och festivaler. Metallsvenskan blir det definitivt, och med största sannolikhet även Rockstad: Falun. Har inte riktigt koll på vilka band som spelar i vår, men jag vet åtminstone att Helloween och Gamma Ray gör en gemensam turné som jag är riktigt sugen på.
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space
Space
evilsanta729155
2012-09-04
Lite i-landsproblem och fjantigt men jag längtar verkligen tills jag köper ny mobil. Sitter just nu fast med en Xperia mini som buggar, tömmer batteriet och duger knappt till sms och samtal längre.

Därför är det så spännande just nu! Jag har förespråkat android länge men har blivit less på att alltid behöva vänta på uppdateringar som aldrig kommer och lagg i menyer, fet hårdvara till trots.

IFA hölls nyss med ganska få nyheter men snart kommer antagligen nya Nexustelefonen visas upp. Imorrn visar Nokia upp sina nya windows phone lurar som kan locka och nästa vecka visas iphone 5 upp.

Sen är det bara att jämföra och bestämma sig!
Svar på inlägget
Space Space
Space
gastrikland_moi
2012-05-21
På ondag åker jag till Öland för fyra dagars naturfylld semester. Ska bli väldigt skönt.

Ser ut att bli fint väder, vilket jag uppskattar, men mina medresenärer är inte lika glada för det eftersom dåligt väder oftast innebär fler sällsynta fåglar på ön. :)
Inga svar på inlägget
Space
FF Versus XIII
Sogekingu
2012-04-22
nog sagt.
Svar på inlägget
Space Space
Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space
Biografier
FransLiszt
2012-04-22
Jag längtar till Yngwie Malmsteen och Arnold Scharzenegger släpper sina självbiografier. Ska bli riktigt kul att läsa om deras galna liv. Speciellt Yngwies som måste vara något i hästväg.

Killen har alltid gått sin egen väg. Han fick erbjudanden från alla möjliga band när han flyttade till USA som ung, bla KISS, men tackade nej trots att han var nykomling på scenen.

Han hade spelat på något hak för första gången i USA. Veckan därpå spelade han igen och blickade ner på gatan utanför innan giget och såg helt sjukt mycket folk.
Yngwie: - Jäklar vad mycket folk, jag undrar vem som spelar."
Arrangör: - Du spelar.
Inga svar på inlägget
Space
gastrikland_moi
2011-02-24
Jag gillar kylan om vintern och framför allt så tycker jag så fantastiskt mycket om att bo i ett land som uppvisar årstider. Skulle aldrig vilja bo ett land vars vinter består av lite mer regnande. Men i slutet av varje årstid längtar jag till nästa och det gillar jag.

Igår tyckte jag att det gick att känna lite vårvärme i solstrålarna. Längtar som fasen efter att vara ute i en grön natur och höra vårfåglarna.
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
Space Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space Space Space
Space
punka
2010-12-25
En vecka kvar tills år 2010, året då avdankade föredettingar som Daft Punk och Trent Reznor spydde ur sig överhypade filmsoundtracks, äntligen är över.

YES YES YES!

(Annars var det ett rätt bra år dock.)
Svar på inlägget
Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space
m_a3b8cd68d50346b9a916d91600fe117a
2010-09-07

Jag har varken en PS3a eller Xbox360 så jag får köpa det i förtida julklapp åt brorsan om inte han köper det själv. Det var länge sen jag var så här uppspelt angående ett spel. Verkar vara som en blandning mellan ICO och Beyond Good and Evil med en huvudroll lika cool som Marv från Sin City.

Måste ha! Kolla trailern och säg om du inte vill det med!

Andy Serkis (Gollum) har regisserat det och gjort motion capture för huvudrollen Monkey. Alex Garland som skrev The Beach och 28 dagar senare har skrivit manuset.
Svar på inlägget
Space Space
Space
Big_Boss_-_3
2010-09-04
Efter att FFXIV rasat i min lista efter att ha spelat betan så är det få spel jag ser fram resten av året.

September:
Move

November:
GT5
DCUO
LBP2

Jag håller ögonen på andra spel men det är inte några jag ser fram emot direkt.
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space
zombie5
2010-09-04
Tog en snabbtitt på vilka spel jag vill ha i september/oktober. Det blev en läskig lista...

September:
Halo Reach
Ruse
NHL 11
FIFA 11
F1 2010
Dead Rising 2
Spider-Man: Shattered Dimensions
Kingdom Hearts: Birth By Sleep

Oktober:
WRC
Castlevania
Front Mission
Medal of Honor
Vanquish
Star Wars: The Force Unleashed II
Rock Band 3
Fallout Vegas
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space
Spelhöst
Arsenik
2010-08-29
Egentligen känns det här spelåret nästan för bra. Jag har redan spelat många rent fantastiska spel i år men änndå finns det många fler kvar.

Jag ser inte alls fram emot Halo Reach så mycket. Jag vet inte riktigt varför jag inte kan vara hypad. Det kommer ju vara skitkul att köra igenom i co-op. Tyvärr så kommer nog inte mina kompisar vilja vara med och köra MP så den delen av spelet går nog förlorad.

Nåja, det jag däremot längtar massor till är:
Fallout New Vegas,
Assassins Creed Brotherhood, och
COD Black Ops

Vilken trio! Representerar de tre spelgenrerna jag gillar mest
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space
gastrikland_moi
2010-04-24
I morgon verkar det bli en riktigt fin dag. Familjen är på plats och det inleds med medhavd lunch vid Lövstapumpen i Asköviken. Det utlovas fint väder så det kommer bli kanon.

Sedan god mat och familjehäng innan dagens höjdpunkt; En utflykt för att hitta de "hemliga" lappugglorna som finns i landskapet. Jag har äntligen fått reda på var de finns och det vore fantastiskt att få se dem.
Inga svar på inlägget
Space
Eken_NJD
2009-12-11
Det finns många spel jag längtar efter, men en trio av spel till våren är nästan jobbiga att vänta på.

Final Fantasy XIII - Jag är ett obotligt FF-fan och den senaste delen i sagan ser ut att kunna bli ett epos som lär underhålla så det räcker till och bli över. Haters som ninjan har inte en chans att få mig att tycka något annat! :)

God of War 3 - God of War är en av mina absoluta favoritserier och det första spelet är en av de stora anledningarna (tillsammans med Metroid Prime) att jag tog mig ur en period där jag inte var lika pepp på spel längre (var djupt inne i programmeringsträsket då). God of War 3 ska avsluta historien och jisses vad pepp jag är.

Mass Effect 2 - Det första Mass Effect är fortfarande det enda spelet som gör min Xbox 360 till ett måste på tv-bänken. Jag har fått spela de första 90 minuterna av spelet hos EA och även om jag inte får säga något om det än jag säga att intrycket har fått mig att längta något ofantligt. Det är så bra :)
Svar på inlägget
Space Space
Space
Rorschach_av
2009-10-15
Aliens: Marines

Vill köra coop en helg med kompisen.

Inga svar på inlägget
Space
Bild_111
2009-08-11
Ja, här kom 2 längtan i rad från mig visst :) Det är bara för att jag är sämst på att vänta på saker!

Då min kära Samsung har blivit kocko så är den hos fabror doktorn,. Det har den varit i 2 veckor och nu börjar det bli jobbigt!

Jag har nog inte haft ett så här långt speluppehåll på många år. Först en flytt som tog all tid och nu då dumma Samsung som inte gör ordentliga grejer.
Inga svar på inlägget
Space
Bild_111
2009-06-24
Jag längtar otroligt mycket efter vår flytt den 1 augusti. Eller inte direkt flytten då flytta är mindre kul, men jag längtar efter vår nya fina lägenhet!! Västra Hamnen here we come :)
Svar på inlägget
Space Space
Space
West Coast Riot!
galveston
2009-06-24
Jag längtar så mycket att det göra ont i hela kroppen.
Inte bara ska jag se ett av mina nya favoritband, Gaslight Anthem utan jag ska även träffa lite vänner jag inte sett sen i mars någon gång. Så det ska bli fantastiskt!

Är det någon mer som ska till WCR?
I så fall tycker jag att vi borde ta en L7-öl :D
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space Space
Space Space Space
Space Space Space Space
Space
snoop
2009-06-24
Just nu längtar man efter mycket.

Nästa Liverpool - Arsenal mötet.
Studiemedlen
Födelsedagen
Flytta hemifrån
Kommande delen i A song of ice and fire och HBO piloten på första boken.
The Pacific.
Piloten till Threme
Piloten till Bordwalk empire
Nya Entourage
Nya South Park
God of War 3

Det är därför man stiger upp på dagarna.
Inga svar på inlägget
Space
Nattro
Alex
2009-06-24
Saknar tiden då man kunde försöka sova utan att behöva oroa sig för att taket ska rasa in vilken minut som helst. Blir nog att flytta snart vilket jag längtar till.
Inga svar på inlägget
Space
Allt
galveston
2009-06-15
Längtar efter semester. Har en vecka efter midsommar och sedan tre veckor i juli-augisti.

Längtar efter att få åka på West Coast Riot, Emmaboda och Way out west.

Längtar efter att få hänga med alla vänner som man enbart träffar på sommaren eftersom alla har tagit tag i sitt liv och flyttat
Svar på inlägget
Space Space
Space Space Space
uder