Grattis brorsan, hoppas du har en underbar födelsedag för det förtjänar du :)
Om jag känner dig rätt sitter du just nu och kollar på fotboll eller läser en bok. Sluta upp med det och gör något annat. Fira med andra, ät något gott! Lyssna på dina favorit syster okej? :-D
Se nu till också att spara lite firande till mig när jag är tillbaks i Uppsala ;)
Grattis till mig, som fyller 21 idag! Har inte varit här på ett bra tag nu, men om två dagar är det dessutom sju år sen jag reggade mig här. Det är coolt. Så jag tar och gratulerar mig själv för att jag hittat tillbaka hit igen också efter att ha varit offline flera månader. :)
Som fick sin låt spelad under Deadmau5 livestream ikväll. Flera tusen tittare och positiv respons från mannen själv. Sjukt stort! Riktigt roligt för dig. :D
Jag vet inte om det finns så många här som minns honom. En gammal användare som jag känt enda sen vi härjade på superplay-forumet (herregud vad tiden går).
Han har blivit pappa nu!
En jättesöt liten tjej som heter Vendella anlände igår kväll. Grattis min vän!
Ja se idag fyller jag år, så jag slänger upp en gratulation till mig själv innan Wiktorion eller nåt annat drägg som kan tänkas ha nån koll på sånt gör't. ;)